Shiseido launches sign language beauty advice service
In November Shiseido launched a free online beauty advice service for customers with hearing impairments.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
Available through the Online Beauty platform, the personalised service uses sign language, lip-reading and chat, and seeks to eliminate the barriers that people with hearing loss face during traditional beauty consultations.
Related news
Tesco partners with Be My Eyes in European supermarket first
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan has had its accessibility checked again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Finland’s Oddlygood buys British brand Rude Health
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >25,000 packages of donations will reach people in need as a result of the 2025 Joy of Giving! fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
