Shiseido launches sign language beauty advice service
In November Shiseido launched a free online beauty advice service for customers with hearing impairments.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
Available through the Online Beauty platform, the personalised service uses sign language, lip-reading and chat, and seeks to eliminate the barriers that people with hearing loss face during traditional beauty consultations.
Related news
Tesco partners with Be My Eyes in European supermarket first
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan has had its accessibility checked again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Finland’s Oddlygood buys British brand Rude Health
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coface: After this year’s weak growth, acceleration may come, but the Hungarian economy is vulnerable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The High Quality Food trademark helps more and more consumers make informed choices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s hot drinks category exceeded 2024 sales throughout the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

