Jelnyelvi szépségtanácsadási szolgáltatást indított a Shiseido
Ingyenes online szépségtanácsadási szolgáltatást indított novemberben a Shiseido hallássérült vásárlói számára.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Az Online Beauty platformon keresztül elérhető személyre szabott tanácsadás jelnyelven, szájról olvasással és csevegéssel elérhető, és azokat az akadályokat hivatott kiküszöbölni, amelyekkel a hallássérültek a hagyományos szépségápolási konzultációk során szembesülnek.
A konzultációkat kezdetben a Shiseido két ügyfélközpontú „omni személyes szépségtanácsadója” (PBP) vezeti, miközben jelelni tanulnak, de a vállalat a rutinművelekre már folyékonyan jelelő tanácsadókat is tervez kijelölni.
A kliensek a számukra legkényelmesebb kommunikációs módot kiválasztva otthonuk kényelméből vehetik igénybe a szolgáltatást. A jelnyelvi kifejezéseket az online használathoz optimalizálták, a jobb megértést pedig kiegészítő vizuális elemek, például termékbemutatók segítik.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >