Praktiker’s turnover increased significantly last year
The DIY store sees that while last year the restrictions, this year the home renovation program will increase the desire to renovate in Hungary.
In the statement, executive director Karl-Heinz Keth said that when the pandemic broke out, there was a clear jump in demand for products related to disinfection, personal hygiene and cleaning. Outstanding sales figures were also achieved in the paint category in 2020, with the population starting to renovate homes extensively during the weeks of closure. (MTI)
Related news
Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The SZÉP card option for home renovations brought in billions in turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Praktiker increased its market share and revenue in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >