The car buying habits of Hungarians are significantly changing
The great majority of Hungarians would buy a new car from traditional traders in the coming years, but they attach more and more importance to sales-related services – according to a representative research commissioned by EY.
In the future, domestic buyers will also be able to meet with major innovations in trading. Continuous product innovation, changing traffic habits, technological advances and the emergence of new competitors are forcing sellers to transform their operating and business models.
Related news
Private labels make plant-based alternatives cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The future of AI agents: key predictions and trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial intelligence will also transform taxation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
