Makro Spain expands private label offering
Makro added 406 new private label products to its assortment in Spain in the 2023-2024 financial year, bringing the total to over 6,000 under the Metro Chef, Metro Professional, Metro Premium, Rioba and Aro brands.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
Private labels now account for more than 38% of sales, exceeding the company’s target. This growth has been driven by Makro’s focus on innovation and the company’s ability to offer real value to its HoReCa customers.
Related news
Lidl Boosts Investments In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Unveils First Airport Convenience Store In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Delivery Hero says it remains committed to Spanish business Glovo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >