Makro Spain expands private label offering
Makro added 406 new private label products to its assortment in Spain in the 2023-2024 financial year, bringing the total to over 6,000 under the Metro Chef, Metro Professional, Metro Premium, Rioba and Aro brands.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
Private labels now account for more than 38% of sales, exceeding the company’s target. This growth has been driven by Makro’s focus on innovation and the company’s ability to offer real value to its HoReCa customers.
Related news
Action reaches milestone: 100 stores in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl unveils its largest logistics centre in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danish discounter Normal opens distribution centre in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl: another special tax increase could lead to chain closures in the Hungarian market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

