Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban a 2023/2024-es pénzügyi évben, így már több mint 6000 ilyen terméket kínál a METRO Chef, a METRO Professional, a METRO Premium, a Rioba és az Aro márkák alatt.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A saját márkás áruk a vállalat célkitűzéseit meghaladva immár az eladások több mint 38%-át adják. A növekedés hajtómotorja a Makro innovációs fókusza és az volt, hogy a kereskedő minőségi termékeivel – főként a fagyasztott és friss húsokkal, valamint professzionális konyhai eszközökkel – és versenyképes áraival valódi értéket kínált HoReCa-vásárlóinak. A Makro lett az első METRO-leányvállalat, amely elérte a csoport 2030-ra kitűzött célját, a 35%-os saját márkás arányt.
A Planta Thinko, a Makro innovációs központja kulcsszerepet játszik ebben a stratégiában: 2024-ben 165 terméket tesztelt, amelyek közül több mint 100-at a visszajelzések alapján tovább is fejlesztettek.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >