Consumer confidence has improved in the United States
After the decline in December, consumer confidence in the United States strengthened in January.
The Conference Board economics research institute announced on Tuesday that its consumer confidence index rose from 123.1 points in December to 125.4 points. Analysts expected the index to remain on the level of December.
The indicator of the current situation declined slightly from 156.5 points to 155.3 points, while the index reflecting expectations increased from the 100.5 points of December to 105.8 points. (MTI)
Related news
This is how Hungarian companies can prepare for the new global trade order
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >US consumer sentiment deteriorated significantly in November, according to a University of Michigan survey
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dependence on the American market can pose a serious competitive disadvantage in exports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creates a safer and consumer-friendly market for SMEs Hungarian Chamber of Commerce and Industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
