The rating of the Ferenc Liszt airport has improved among the passengers
Budapest Liszt Ferenc International Airport has improved its perception among passengers in the second quarter of 2019 – the airport’s operator told MTI on Thursday.
According to the information provided by Budapest Airport, the overall satisfaction rate measured on the 5 scale increased from 3.71 points of last year to 3.83 points by the end of the second quarter of 2019. (MTI)
Related news
Starbucks opens a drive thru in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest Airport spends 1.2 billion HUF on its noise protection program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There were more than 1 million passengers at Liszt Ferenc International Airport in May
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Kifli.hu’s parent company launches a new category for foods made with value-added recycling
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >