Improved consumer sentiment in Europe
Consumer sentiment improved as expected both in the euro zone and in the European Union – according to the preliminary September survey of the European Commission’s economic and financial directorate.
In the euro area the consumer confidence index increased by 0.3 points to minus 8.2 points in September compared to August.
In the 28 Member States of the European Union improvement was nearly one an a half-points; This indicator rose to minus 6.4 points. (MTI)
Related news
Eurozone retail sales fell month-on-month, but rose year-on-year in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the increase in average wages, saving has become the privilege of the richest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Producer prices of broiler chickens and broiler turkeys have increased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Women make 89% of decisions, yet they feel ignored
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging regulations are getting stricter – competitive advantage or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


