Taste magic
Design studio Nendo has created a glass with a slanted profile for Japan’s oldest beer brand, Sapporo, which has an influence on how the drink interacts with the palate of the drinker. The glass offers three different flavour profiles, in order to maximise the richness and aroma of the beer – its sides are straight at the front and back, while the left side curves inwards and the right side curves outwards, forming an asymmetrical shape.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
//
Related news
The Kraft Beer Festival starts on Thursday in the Dürer Garden
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The team is back together: Borsodi is once again the official beer of the Hungarian men’s national football team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Downtown Beer Festival has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
ITAKA Hungary launches the 2026 summer season with a new destination and pre-booking discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A high-prestige programme
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now buy Budapest Card from BKK vending machines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >