Taste magic
Design studio Nendo has created a glass with a slanted profile for Japan’s oldest beer brand, Sapporo, which has an influence on how the drink interacts with the palate of the drinker. The glass offers three different flavour profiles, in order to maximise the richness and aroma of the beer – its sides are straight at the front and back, while the left side curves inwards and the right side curves outwards, forming an asymmetrical shape.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
//
Related news
The team is back together: Borsodi is once again the official beer of the Hungarian men’s national football team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Downtown Beer Festival has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 250 types of beer and 30 breweries at the 9th Downtown Beer Festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Autumn sailing season has begun on Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The former building of the Ministry of the Interior is being auctioned at a starting price of 50.8 billion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nominate yourself to receive the Gundel Prize in 2025!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >