Taste magic
Design studio Nendo has created a glass with a slanted profile for Japan’s oldest beer brand, Sapporo, which has an influence on how the drink interacts with the palate of the drinker. The glass offers three different flavour profiles, in order to maximise the richness and aroma of the beer – its sides are straight at the front and back, while the left side curves inwards and the right side curves outwards, forming an asymmetrical shape.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
//
Related news
Cyberattack paralyzes Asahi’s production – rivals move immediately
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oktoberfest 2025 in the legendary “capital” of Hungarian beer culture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MVI urges for more reasonable fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >13 accommodations in Hungary received Michelin Key recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unusual VAT rate testing by NAV
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >