Taste magic
Design studio Nendo has created a glass with a slanted profile for Japan’s oldest beer brand, Sapporo, which has an influence on how the drink interacts with the palate of the drinker. The glass offers three different flavour profiles, in order to maximise the richness and aroma of the beer – its sides are straight at the front and back, while the left side curves inwards and the right side curves outwards, forming an asymmetrical shape.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
//
Related news
How to get free beers at the trendiest places in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Historic investment at Dreher: new fermentation tanks will be placed deep in the quarry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Borsodi’s winter beer specialties create an Advent atmosphere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the peak in visitors, food truck operators earned less this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to get free beers at the trendiest places in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“My beautiful cartridge poach…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
