From Hungary to our homes
On 1 August the Hungarian Chamber of Agriculture (NAK) started a billboard and city light campaign to promote their ‘From Hungary to our homes’ programme. A Facebook page also exists with the same name, educating consumers about how fresh Hungarian fruits and vegetables can be differentiated from import products, which are brought here from regions many thousand kilometres away. //
Related news
Chamber of Agriculture: This year’s apple harvest is well below average
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New perspectives in rosehip cultivation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian apple producers in trouble, this year’s harvest well below average
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Márton Nagy: the government expects 2-3 percent growth next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >After three months of increase, the GKI Business Index corrected back in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR takes shopping to a new level – Hungary’s most modern INTERSPAR hypermarket opens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

