From Hungary to our homes
On 1 August the Hungarian Chamber of Agriculture (NAK) started a billboard and city light campaign to promote their ‘From Hungary to our homes’ programme. A Facebook page also exists with the same name, educating consumers about how fresh Hungarian fruits and vegetables can be differentiated from import products, which are brought here from regions many thousand kilometres away. //
Related news
Newer plant protection products are available for small-scale cultivation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >37 young agricultural professionals were awarded in the Hungarians’ Bread program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >37 young agricultural professionals awarded in the Hungarian Bread program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Producer prices of wheat and corn have decreased – international markets are also under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Red Cross and PENNY Hungary launch a national fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

