Intensive integrated campaign for real domestic: almost 5,000 products from 210 companies are eligible for trademarks
“The hungarian is the real thing” is the slogan of the 2022 campaign series of the Hungarian Product Nonprofit Ltd. Its aim is to convey the message about controlled, reliable products of Domestic origin to a wider range of consumers, thus helping them to make conscious purchases. According to the latest statistics, nearly 5,000 products of more than 210 companies are eligible for the Use of Hungarian Product Trademarks.
Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It turns out which online food ordering platform websites are the most sustainable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Customers are also looking for the record-breaking iPhones in refurbished versions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
