Intensive integrated campaign for real domestic: almost 5,000 products from 210 companies are eligible for trademarks
“The hungarian is the real thing” is the slogan of the 2022 campaign series of the Hungarian Product Nonprofit Ltd. Its aim is to convey the message about controlled, reliable products of Domestic origin to a wider range of consumers, thus helping them to make conscious purchases. According to the latest statistics, nearly 5,000 products of more than 210 companies are eligible for the Use of Hungarian Product Trademarks.
Related news
The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Product trademark gives companies a sense of community and customers reliable quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan launches its local supplier program in Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Hungarian economy may finally start growing next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation remained unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fitch has improved its global GDP growth forecast for this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >