Intensive integrated campaign for real domestic: almost 5,000 products from 210 companies are eligible for trademarks
“The hungarian is the real thing” is the slogan of the 2022 campaign series of the Hungarian Product Nonprofit Ltd. Its aim is to convey the message about controlled, reliable products of Domestic origin to a wider range of consumers, thus helping them to make conscious purchases. According to the latest statistics, nearly 5,000 products of more than 210 companies are eligible for the Use of Hungarian Product Trademarks.
Related news
Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AM: Hungary does not want artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MA-FISH: stable supply and prices expected at the Christmas fish market – the role of pond farms is increasingly important in water management
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: this is how Hungarians buy fine pastries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

