Lidl, Kaufland Launch Innovative Paper Packaging
Lidl and Kaufland are rolling out an innovative plant-based paper packaging for its fruit and vegetables segment, following a successful pilot phase.
The environmental division of the Schwarz Group, PreZero, has developed new sustainable fibre and paper packaging solutions in association with OutNature.
The initiative marks the beginning of a number of other products at Kaufland adopting the packaging in the future, such as organic tomatoes, apples, and mushrooms.
ESM
Related news
Lidl Hungary received a prestigious professional recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl GB To Invest £250m In Price Cuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl UK’s plant-based sales are booming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Inflation: stagnation instead of expected increase – 4.3% annual rate, 3.9% core inflation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary received a prestigious professional recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spar expanded its store network with an investment of 1.7 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >