Innovatív papírcsomagolás a Lidlben és a Kauflandban
A Lidl és a Kaufland innovatív, növényi alapú papírcsomagolást dobott piacra a gyümölcsök és zöldségek számára. A két kiskereskedő sikeres tesztidőszakot követően élesítette az innovációt.
A Schwarz Group környezeti részlege, a PreZero új, fenntartható rostot és papírcsomagolást fejlesztett ki az OutNature-rel együttműködésben.
A kezdeményezés része annak a programnak, amely során a Kaufland és a Lidl a jövő csomagolását valósítja meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >