This year, 1.9 billion HUF, next year to HUF 3.8 billion HUF will be spent on the international city marketing of Budapest
This year, 1.9 billion HUF, next year to HUF 3.8 billion HUF will be spent on the international city marketing campaign of Budapest – the government's decision was published in the latest issue of the Hungarian Official Gazette (Magyar Közlöny).
According to the government's decision, Budapest’s city image must be renewed, its attractiveness should be increased. The capital's tourist services should be restructured, as well as a short-term, intensive, Budapest international city marketing campaign should be conducted in accordance with the government's economic development and tourism marketing efforts. (MTI)
Related news
A new era in Budapest’s tourism management: the capital’s TDM model is transforming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five critical mistakes that Hungarian companies still make when it comes to business travel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The roast goose flies into your mouth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Everyone wins with quality!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era in Budapest’s tourism management: the capital’s TDM model is transforming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

