IAB Hungary: the largest advertising market may be online this year
The largest segment of the domestic advertising market may be online this year surpassing the television advertising revenues if the trend of the recent years will not change – Novák Péter, leader of the Hungarian branch of Interactive Advertising Bureau (IAB) international professional organization.
Growth is expected on the market of displays. Last year 38 percent of the total online spendings (49.47 billion HUF) was achieved by the display market.
Also good results are expected from the listing segment, including adverts, price comparison and auction sites. Last year, the listing segnment reached a 33 percent growth. (MTI)
Related news
The German labor market barometer improved significantly in February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The coronavirus changes the Hungarian and regional advertising market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon’s revenue rises based on Q3 data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H: pension-focused influencer campaign receives international recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diseases create disturbances on the poultry market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

