Maggi transports Hungarian peppers to twenty-two countries
The European network of Nestlé used up 109 tons of paprika powder bought from domestic producers to prepare Maggi culinary products in 2015.
This year, the purchase of the Hungarian spicy red pepper may increase due to new products introduced in the market. More than 1,700 domestic enterprises deliver goods or provide services to the company annually.
Related news
Nestlé to cut 16,000 jobs despite sales growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nescafé already achieved its 2025 regenerative agriculture goals in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Maggi Targets Airfryer Generation with New Campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

