Hungaricool by SPAR competitors among Sharks – innovative Hungarian products can reach store shelves from the TV screen
Encouraging domestic producers and Hungarian products and innovations is a cornerstone of SPAR Hungary’s business philosophy. More than 90 percent of the daily consumer goods are purchased from companies operating in Hungary. This intention of SPAR is supported by the Hungaricool by SPAR product innovation competition, which is primarily aimed at emerging domestic entrepreneurs before or around the market launch.
Related news
Giving is Joy! – We can join the Christmas fundraising now with donation cards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Joy of Giving! charity campaign has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR FREE FROM coconut biscuits recalled due to possible presence of foreign material
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
