Hungaricool by SPAR competitors among Sharks – innovative Hungarian products can reach store shelves from the TV screen
Encouraging domestic producers and Hungarian products and innovations is a cornerstone of SPAR Hungary’s business philosophy. More than 90 percent of the daily consumer goods are purchased from companies operating in Hungary. This intention of SPAR is supported by the Hungaricool by SPAR product innovation competition, which is primarily aimed at emerging domestic entrepreneurs before or around the market launch.
Related news
Ultra-fresh and homemade: SPAR’s convenience product offering reaches a new level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digitalization instead of paper: SPAR saves several tons of paper with solutions that match international trends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >1,400 professionals are working behind the scenes of this weekend’s SPAR record marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
