Munch organizes a long-term charity campaign
Munch has launched a long-term charity campaign with the Food Bank, which has already been joined by 10 organisations with more than 150 families.
During the campaign, customers can contribute up to HUF 790 to the charity fund, which can make the holiday table of a destitute family more beautiful. In addition to business and environmental sustainability, the aim is to introduce social responsibility into customer habits.
Related news
More than 5 million forints donated as a result of the charity wine auction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >American venture capital fund founded by the world’s richest Hungarian invested in Munch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shared goal, different paths
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

