Munch organizes a long-term charity campaign
Munch has launched a long-term charity campaign with the Food Bank, which has already been joined by 10 organisations with more than 150 families.
During the campaign, customers can contribute up to HUF 790 to the charity fund, which can make the holiday table of a destitute family more beautiful. In addition to business and environmental sustainability, the aim is to introduce social responsibility into customer habits.
Related news
Shared goal, different paths
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOHU supports children’s hospitals from the price of REpont bottles donated to charity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Munch introduces new restaurant service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Labour market trends in grocery retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Changing meat market: more cattle and pigs, less poultry processed in the first half of 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >