HoReCa: Success story inspired by Australian campaign
🎧 Hallgasd a cikket:
Travel Agency Tensi Ltd's campaign was inspired by the World's Best Job campaign by the well-known Australian success story: the winner gets to test various luxury trips all over the world for half a year, sponsored by the travel agency, spiced up with 1 million HUF spending money.
The first run ended on 21st December, and 178 people have signed up, 132 of them fulfilled the requirements of the competition. Now the semi-finals have started, 100 contestants are running for the main prize, the “second best job in the world”.
Related news
More related news >
Related news
The developer of the Hotel Petit Bois Füred won this year’s real estate development award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Szakmai innovációk és összefogás a vendéglátó-oktatásért – sikerrel zárult a VSZOE országos szakmai napja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Dzseki, mint mértékegység – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
