HoReCa: Sikeres az ausztrál mintára indított magyar kampány

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 02. 04. 08:03

A Tensi Kft 2010 végén indította el sajátos munkaerő-toborzó kampányát. A világ második legjobb állását kínálják a jövendő hivatásos világutazójuk számára. A nyertes fél évig teszteli majd az iroda különböző útjait, és minden tapasztalatáról videóblogon és közösségi oldalon keresztül számol majd be. A luxusutak minden költsége a Tensit terheli, sőt a nyertes még 1,000,000 Forint költőpénzt is kap az utazás idejére, mellyel szabadon rendelkezik.

A szervezők nem támasztottak különleges feltételeket a jelentkezésnél, így minden magyarul és valamelyest angolul beszélő, utazni vágyó felnőtt korú jelentkezését várják. A jövőbeni nyertesnek havonta legalább egy hétre kell majd szabaddá tennie magát, hogy első kézből mutassa be a világ néhány csodáját, így munkakeresők és akár, a munkaadó függvényében, állásban levők is jelentkezhettek.

Az első forduló december 21-ig tartott és 178 fő pályázta meg ezt a különleges álláslehetőséget; a kiírás feltételeinek pedig 132 jelentkező felet meg. A zsűri az első fordulóból 100 főt juttatott a jelenleg is zajló középdöntőbe. A legjobb száz feladata egy valós vagy elképzelt nyaralási élményük elmesélése ötletes, kreatív módon. Ebben a körben a közönségszavazat dönt, a videókra a www.alegjobballas.hu oldalon és a kampány Facebook-oldalán lehet szavazni. A tíz legtöbb szavazatot kapott film készítője kerül a március 12-én Budapesten tartandó játékos döntőbe, de a Tensi szakmai indokok alapján még további maximum 10 pályázóval bővítheti a dönt mezőnyét. A végső fordulóban már egy szakmai zsűri értékeli a pályázókat, akiknek különböző játékos, és érdekes feladatban kell összemérniük rátermettségüket, bizonyítani alkalmasságukat. A játékba még most is érdemes bekapcsolódni, hiszen a szavazók értékes ajándékokat nyerhetnek, továbbá egyikük elkísérheti majd a nyertest az egyik utazásra.

Kapcsolódó cikkeink