Trademagazin > News and articles > Market News > Nielsen chart of the month – Hungary’s retail sales growth was the second biggest in Europe
Nielsen chart of the month – Hungary’s retail sales growth was the second biggest in Europe
🎧 Hallgasd a cikket:
In Q4 2017 like-for-like retail sales growth was 8.2 percent (in value) in the Hungarian market of food and drug products. In the same period the European average was plus 4.4 percent. //
Tags: kiskereskedelmi forgalom, Nielsen
Related news
Retail sales growth accelerates in Russia, unemployment at historic low
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in Germany slow down in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >