Where is the line drawn: when do we talk about excessive shopping?
For many of us, the beginning of the year is about renewal, starting over, and getting rid of our bad habits. Yet this is in interesting contrast to the end of the year, which is typically a time of holiday purchases, bulk purchases and shopping sales. Publicis Groupe Hungary’s media market survey at the end of 2022 covers the topic of conscious shopping, which reports that a non-negligible part of customers have already returned or are planning to return the products they bought during the promotional period.
Related news
Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Intrum: European consumers are increasingly confident in their personal finances
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Körkörös.hu: Plastic could still cover the ocean surface in a hundred years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


