How the customer experience will be a real business benefit

Consumer habits are changing at a radical pace, with covid adding another shovel. But still, what is the customer experience, how can it be planned, but most importantly, how can it be managed to bring business benefits to companies? Among other things, this is what the ExperienceCon conference featuring international star performers will be about. The conference will be held online on 11 March.
Related news
Two from three consumers expect a better shopping experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focus on packaging materials – conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Announcement of the National Association of Plant-Based Food Manufacturers and Distributors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade Airlines flights have landed – photos and videos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Large companies and experts join forces for job seekers in Kőbánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
