How the customer experience will be a real business benefit

Consumer habits are changing at a radical pace, with covid adding another shovel. But still, what is the customer experience, how can it be planned, but most importantly, how can it be managed to bring business benefits to companies? Among other things, this is what the ExperienceCon conference featuring international star performers will be about. The conference will be held online on 11 March.
Related news
Amazon Pharmacy launches in-office kiosks to speed medication availability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Two from three consumers expect a better shopping experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focus on packaging materials – conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
It took just one day for vegans to stop looking like hippies – this is what the Vegan Summit Budapest was like
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Alimentaria+Hostelco strengthens its international leadership with a 41% increase in global offerings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest will host Europe’s largest transport research event – the Transport Research Arena 2026 is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

