How the customer experience will be a real business benefit
Consumer habits are changing at a radical pace, with covid adding another shovel. But still, what is the customer experience, how can it be planned, but most importantly, how can it be managed to bring business benefits to companies? Among other things, this is what the ExperienceCon conference featuring international star performers will be about. The conference will be held online on 11 March.
Related news
Two from three consumers expect a better shopping experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focus on packaging materials – conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Announcement of the National Association of Plant-Based Food Manufacturers and Distributors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Junior Prima Award Hungarian Awareness and Media Category 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year’s Symbol of Sustainability winners announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Farmer Expo will be held again in Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >