How the customer experience will be a real business benefit

Consumer habits are changing at a radical pace, with covid adding another shovel. But still, what is the customer experience, how can it be planned, but most importantly, how can it be managed to bring business benefits to companies? Among other things, this is what the ExperienceCon conference featuring international star performers will be about. The conference will be held online on 11 March.
Related news
Amazon Pharmacy launches in-office kiosks to speed medication availability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Two from three consumers expect a better shopping experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focus on packaging materials – conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Rural Entrepreneur of the Year awards were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >100 years of Green Week
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Companies for the Future Award 2026 application period is now open
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
