How are domestic companies preparing to open?
🎧 Hallgasd a cikket:
Nest Communications has carried out unrepresentative research involving 317 companies among hungarian SMEs with the professional cooperation of Visual Europe Group, one of the largest event technology companies in Hungary. The research asked how the experience of the nearly year-long restrictions would affect company events.
Related news
K&H: Those who prepare for ESG in time can gain a competitive advantage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IPOSZ: there is no strong Hungarian economy without family micro and small businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focus on rural SMEs – the “Rural Entrepreneur of the Year” award and the Rural Entrepreneurs’ Night are launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >