How are domestic companies preparing to open?
🎧 Hallgasd a cikket:
Nest Communications has carried out unrepresentative research involving 317 companies among hungarian SMEs with the professional cooperation of Visual Europe Group, one of the largest event technology companies in Hungary. The research asked how the experience of the nearly year-long restrictions would affect company events.
Related news
K&H: December SZÉP card top list: is a trend reversal expected this year?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MKIK: SMEs can also turn to conciliation bodies from January
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Marketing spending is decreasing, customer base is increasing – what is the secret to the success of SMEs?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fidelity Outlook 2026: Who will bring the pick and shovel to artificial intelligence?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how the lives of sole proprietors will change from January 1: the individual tax-free limit will increase to 20 million forints, SZOCHO will be transformed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
