HNT: taste and know!

The aim of the “GOOD WINE” campaign launched by the National Council of Mountain Villages is to encourage young adults (20-35) to consume quality Hungarian wine consciously. The need for education was highlighted by the results of HNT’s national research, according to which the knowledge of Hungarian young people about wine is incomplete and the quality of wine enjoyment is not necessarily typical in their case.
Related news
Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Could there be a turnaround?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Market Group’s professional excellence was recognized with three awards at the ÉVOSZ year-end gala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green public procurement workshop to spread good practices in green public procurement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The awards for the Excellent Hungarian Honey of the Year competition were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

