HNT: taste and know!

The aim of the “GOOD WINE” campaign launched by the National Council of Mountain Villages is to encourage young adults (20-35) to consume quality Hungarian wine consciously. The need for education was highlighted by the results of HNT’s national research, according to which the knowledge of Hungarian young people about wine is incomplete and the quality of wine enjoyment is not necessarily typical in their case.
Related news
NAK-HNT: the countryside has joined forces to protect Hungarian vineyards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We are protecting against grapevine cicadas nationwide; farmers can count on us
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih: Intensive reconnaissance revealed new areas infected with FD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Euroshop is 60 years old
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TECHXPO 2025: Budapest will once again host the largest innovation and technology summit in Central Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
