Seventh heaven
International retail chain 7-Eleven tries to be a part of our everyday lives that stores offer everything consumers might need in Taiwan. In addition to the usual hypermarket assortment, they can use the touchscreen kiosks to pay for the parking ticket, buy metro, train and concert tickets, book a hotel room and order products, which will be delivered to the address that they choose. ‘Food heaven’ 7-Eleven also leads the way in digitalisation: in shops customers find self-checkouts and digital shelves. According to Euromonitor data, 7-Eleven’s sales jumped 20 percent in the country between 2013 and 2018. //
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >7-Eleven to open 1,300 stores in North America
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For a more professional cocktail experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >