Seventh heaven
International retail chain 7-Eleven tries to be a part of our everyday lives that stores offer everything consumers might need in Taiwan. In addition to the usual hypermarket assortment, they can use the touchscreen kiosks to pay for the parking ticket, buy metro, train and concert tickets, book a hotel room and order products, which will be delivered to the address that they choose. ‘Food heaven’ 7-Eleven also leads the way in digitalisation: in shops customers find self-checkouts and digital shelves. According to Euromonitor data, 7-Eleven’s sales jumped 20 percent in the country between 2013 and 2018. //
Related news
International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NIQ – a new office with a variety of views
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Records and innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZINE HAS BEEN PUBLISHED!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hidden imports in the European food chain – how is the EU internal market changing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

