Henkel to sell or discontinue certain brands to boost profit
Henkel plans to sell or discontinue some brands in its consumer businesses by 2021, while looking for acquisition opportunities as it tries to turn around its fortunes after a series of profit warnings. Henkel has identified brands and categories with a total sales volume of more than EUR 1 billion, mainly in its consumer units, of which around 50 percent were marked to be divested or discontinued by 2021.
Related news
Henkel: 3,000 accident-free days
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever Agrees To Sell Snacking Brand Graze To Katjes International
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Crowds return to stores: margin cap and year-end preparations drive retail traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The kings of the New Year’s Eve list: hot dogs and champagne in abundance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Alföldi Tej case is drifting towards an uncertain outcome
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
