Henkel to sell or discontinue certain brands to boost profit
Henkel plans to sell or discontinue some brands in its consumer businesses by 2021, while looking for acquisition opportunities as it tries to turn around its fortunes after a series of profit warnings. Henkel has identified brands and categories with a total sales volume of more than EUR 1 billion, mainly in its consumer units, of which around 50 percent were marked to be divested or discontinued by 2021.
Related news
Persil’s CSR campaign: the stain disappears, the help left a mark
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German brewer Veltins buys malt-drinks brand Karamalz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Farewell to the legendary Fa soap
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

