Profiting from the opportunity
Service stations are becoming an important segment of the hospitality industry, and are thus turning into a major competitor to other types of catering establishments.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
The majority of service station visitors are younger age groups, whose eating and drinking habits are characterised by snackification. This is a great opportunity for the future, Shell’s experts told at the November conference of the Institute of Culinary Arts. //
Related news
International leader arrives to lead MET
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell’s third truck-mounted pump station opened in Vép
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell remains the world’s most valuable oil and gas brand, according to Brand Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >