Situation of blue-collar job seekers
🎧 Hallgasd a cikket:
The impact of the epidemic varies from sector to sector and from job vacancy to dissent, while HR and the communication with employees have become more important than ever.
Therefore, a strong Goodwill in blue-collar job advertisements asked its strategic partners, Tesco Hungary, Unix, Trenkwalder and JCDecaux, how they adapt to the prevailing circumstances and what decisions they had to make – pestinap.hu, wrote. (pestinap.hu)
Related news
Profession.hu: Half of employers do not plan to raise salaries next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian labor market remains tight
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jófogás makes shopping safer with a new payment system and customer protection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Agroinform.hu: Three-quarters of fir tree buyers can decorate their homes with products from domestic producers again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: the total output value and profitability of agriculture have also increased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
