You always win with domestic products
The successful joint promotion of the MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. and the METRO Kereskedelmi Kft. ended a few days ago with the drawing of the grand prize.
The primary task of MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. (HUNGARIAN PRODUCTS Nonprofit Ltd.) is the promotion of domestic products and drawing the consumers’ attention to the purchase of branded products. These products are controlled and guarantee the origin and legal compliance, on the other hand, with our conscious choice we create jobs. The immediate objective of the promotion participants is to draw the independent domestic stores’ attention to the trademarked products, and indirectly, to acquaint the customers of the small shops with the controlled domestic products.
Related news
Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO launches mission to preserve Hungarian gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

