You always win with domestic products
The successful joint promotion of the MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. and the METRO Kereskedelmi Kft. ended a few days ago with the drawing of the grand prize.
The primary task of MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. (HUNGARIAN PRODUCTS Nonprofit Ltd.) is the promotion of domestic products and drawing the consumers’ attention to the purchase of branded products. These products are controlled and guarantee the origin and legal compliance, on the other hand, with our conscious choice we create jobs. The immediate objective of the promotion participants is to draw the independent domestic stores’ attention to the trademarked products, and indirectly, to acquaint the customers of the small shops with the controlled domestic products.
Related news
METRO Trading Ltd. recalled fishery products due to the presence of Listeria monocytogenes.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


