We sped around 3000 HUF on coffee
We are almost used to the fact that coronavirus rewrote all our habits, even when it comes to coffee. We spend more on coffee at home, take our usual brand off the shelf, but we’re also happy to try out what’s new, while ground coffee remains the most popular choice. Costa Coffee’s research also revealed the most important aspects when buying a coffee maker at home.
Related news
Körkörös.hu: Plastic could still cover the ocean surface in a hundred years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sensory hypersensitivity and urinary anxiety: many people prefer not to go to the bathroom – new research sheds light on this
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Are you in the book? – Superbrands evaluated once again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OECD GDP growth slows in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority has ordered an Advent food safety inspection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

