We sped around 3000 HUF on coffee
🎧 Hallgasd a cikket:
We are almost used to the fact that coronavirus rewrote all our habits, even when it comes to coffee. We spend more on coffee at home, take our usual brand off the shelf, but we’re also happy to try out what’s new, while ground coffee remains the most popular choice. Costa Coffee’s research also revealed the most important aspects when buying a coffee maker at home.
Related news
Equilor Corporate Advisory: operational excellence is the key to development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nutri-Score, or the bittersweet energy label of foods
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
