The advertiser giant warns Facebook and Google
Unilever, one of the world’s largest advertisers, will spend less on marketing at Google and Facebook, if these platforms continue to divide, spread hate or fail to protect the child – forbes.hu wrote after Financial Times and Reuters.
“As one of the largest advertisers in the world, we cannot have an environment where our consumers don’t trust what they see online” – Keith Weed, Marketing Director of Unlilever told. “We cannot continue to prop up a digital supply chain — one that delivers over a quarter of our advertising to our consumers — which at times is little better than a swamp in terms of its transparency.” (forbes.hu)
Related news
Netto Marken-Discount Expands Retail Media Offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon: office worker numbers may reduce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Google and the German Retail Federation join forces to train retailers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >