Six and a half billion HUF are spent on toys this summer
Hungarian families spend more on toys and games this summer. The average basket value is rising with 10 percent – according to the survey of the latest Regio Játék.
Compared with last year, Hungarian families spend more on summer toys and beach accessories: the average basket value increased by 10 percent to 7526 forints in case of online purchases, while for shop sales by nearly 15 percent to 5672 forints.
For the whole market, this means that the total summer toy and game market may reach 6.5 billion forints this year – Gyaraki Dávid the marketing director of the Regio Játék said.
Related news
How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Decarbonisation: 45% of domestic companies have a strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is building on paprika: 10th place in Europe in fresh paprika exports, 5th in dried ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

