Two from three consumers expect a better shopping experience
According to The State of Customer Experience report of Genesys, consumers and business leaders are optimistic about how AI affects the customer experience: 64% of respondents believe AI will improve the quality of the customer experience and speed of service over the next 2-3 years, and 42% of CX leaders reckon AI use is high-priority.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
AI is slowly becoming a key factor from a consumer perspective too: 77% of respondents would prefer to recommend a brand that offers a consistently personalised service to their friends. //
Related news
AI Governance – competitive edge or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Csaba Gyuricza: Farmers cannot afford to wait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI Readiness Index 2025: we are more prepared now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

