Two from three consumers expect a better shopping experience
According to The State of Customer Experience report of Genesys, consumers and business leaders are optimistic about how AI affects the customer experience: 64% of respondents believe AI will improve the quality of the customer experience and speed of service over the next 2-3 years, and 42% of CX leaders reckon AI use is high-priority.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
AI is slowly becoming a key factor from a consumer perspective too: 77% of respondents would prefer to recommend a brand that offers a consistently personalised service to their friends. //
Related news
Packaging market sitting on a roundabout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians are already using AI platforms en masse for search
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GKI: AI is spreading rapidly in the service sector, while adoption in other sectors is only sluggish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
