Two from three consumers expect a better shopping experience
According to The State of Customer Experience report of Genesys, consumers and business leaders are optimistic about how AI affects the customer experience: 64% of respondents believe AI will improve the quality of the customer experience and speed of service over the next 2-3 years, and 42% of CX leaders reckon AI use is high-priority.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
AI is slowly becoming a key factor from a consumer perspective too: 77% of respondents would prefer to recommend a brand that offers a consistently personalised service to their friends. //
Related news
Hungarian freight transport at a sustainability turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olyan MI kell, ami meg tud bennünket védeni – mondja a kibertitok jövőkutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
