Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők egyaránt optimisták a mesterséges intelligencia (AI) ügyfélélményre gyakorolt hatásával kapcsolatban: a Genesys „The State of Customer Experience” jelentése szerint a megkérdezettek 64%-a úgy véli, hogy az elkövetkező 2-3 évben az AI javítani fogja az ügyfélélmény minőségét és a kiszolgálás gyorsaságát. A CX-vezetők 42%-a tartja kiemelten fontosnak az AI alkalmazását.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A kutatás rávilágított arra is, hogy a rossz ügyfélélmény súlyos következményekkel járhat a cégek számára. A fogyasztók 53%-a már két kellemetlen tapasztalat után elfordulhat kedvenc márkájától, 30% pedig már szakított meg üzleti kapcsolatot is emiatt az elmúlt évben. A vezetők 41%-a szerint a legnagyobb kihívás a fogyasztók egyre növekvő elvárásainak kielégítése.
Az AI lassan kulcsfontosságúvá válik a fogyasztók számára is, különösen, ha perszonalizációról van szó: a válaszadók 77%-a ajánlana szívesebben ismerősei figyelmébe olyan márkát, amely következetesen személyre szabott szolgáltatást kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján kerültek átadásra az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjak
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >