We love to spend money following influencers
A fifth of Hungarians believe in the products or services offered by opinion leaders, according to a recent survey of opinion leaders. According to the Cofidis Credit Monitor, most of us think that flu paints a more colorful picture than the real thing, and that they convey sponsors instead of their own opinions. Despite the suspicion, followers still believe the posts: so much so that their impact can even drain in their spending.
Related news
The new use of the SZÉP card is a divisive one
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: the government is providing all resources to eradicate the foot-and-mouth disease virus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon partners with TikTok and Pinterest for social selling
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Refreshing dreams, sour reality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Knowledge transfer and agricultural digitalization: Széchenyi István University and Magro.hu sign cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >