We love to spend money following influencers
A fifth of Hungarians believe in the products or services offered by opinion leaders, according to a recent survey of opinion leaders. According to the Cofidis Credit Monitor, most of us think that flu paints a more colorful picture than the real thing, and that they convey sponsors instead of their own opinions. Despite the suspicion, followers still believe the posts: so much so that their impact can even drain in their spending.
Related news
Hungarians will spend more this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The new use of the SZÉP card is a divisive one
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fidelity Outlook 2026: Who will bring the pick and shovel to artificial intelligence?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how the lives of sole proprietors will change from January 1: the individual tax-free limit will increase to 20 million forints, SZOCHO will be transformed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
