We love to spend money following influencers
A fifth of Hungarians believe in the products or services offered by opinion leaders, according to a recent survey of opinion leaders. According to the Cofidis Credit Monitor, most of us think that flu paints a more colorful picture than the real thing, and that they convey sponsors instead of their own opinions. Despite the suspicion, followers still believe the posts: so much so that their impact can even drain in their spending.
Related news
Hungarians will spend more this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The new use of the SZÉP card is a divisive one
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A surprising turn on eMAG: more people are ordering PCs on installments than refrigerators this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas plastic dumping: why and how to reduce waste during the holidays?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EY: There is a climate plan, but little real action
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
