The number of customer calls at Cofidis increased by a third in May
In April and May, the new Nyíregyháza customer service, which opened with 29 employees, played a key role in customer contact: the rural center in Budapest, established to strengthen the central customer service with 150 employees, was involved in handling telephone customer inquiries.
Cofidis, which operates in the retail loan market, plans to further expand its headquarters in its office in Nyíregyháza by the end of the year. (MTI)
Related news
Hungarians will spend more this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Historical record: 5,000 businesses applied for the fixed 3 percent SME loan in the first month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s time for company Christmas parties: a waste of money or a good party?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price isn’t enough, promotions and re(in)novation are lifting the plane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
