The number of customer calls at Cofidis increased by a third in May
In April and May, the new Nyíregyháza customer service, which opened with 29 employees, played a key role in customer contact: the rural center in Budapest, established to strengthen the central customer service with 150 employees, was involved in handling telephone customer inquiries.
Cofidis, which operates in the retail loan market, plans to further expand its headquarters in its office in Nyíregyháza by the end of the year. (MTI)
Related news
Historical record: 5,000 businesses applied for the fixed 3 percent SME loan in the first month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Starting school: the basic package is already 83 thousand, with a laptop 200 thousand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Are you in the book? – Superbrands evaluated once again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OECD GDP growth slows in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority has ordered an Advent food safety inspection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

