Handbags were popular on Mother’s Day
According to a new survey by Loop Commerce, many shoppers opt for handbags and purses as a Mother’s Day gift. Loop Commerce analysed sales data from Macy’s, Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, Bergdorf Goodman, Coach and American Giant. The study also revealed that men spend 42 percent more on Mother’s Day gifts than women. Shoppers are mainly using mobile devices while shopping and 76 percent have used them for browsing the internet instead of desktop computers //
Related news
National research: it turns out that this is what Hungarian mothers want
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how much Hungarians spend on graduation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Be smart with smart gifts! Media Markt’s post-holiday advice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The holiday season begins with a four-day long weekend – shops will be closed on October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >