Idén taroltak a kézitáskák az Anyák napi vásárlások során

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 07. 06. 10:14

A Loop Commerce új kutatása szerint sok fogyasztó választja a kézitáskákat és a pénztárcákat, amikor egy különleges napra vásárol valamit, mint például Anyák napjára. A választásban ezt követik a tartozékok és a kiegészítők, majd a ruházat, az egészség- és szépségtermékek, majd a lábbelik. A Loop Commerce a vezető kiskereskedők és márkák hálózatán keresztül végzett vásárlásokat értékelte, köztük a Macy’s, a Saks Fifth Avenue, a Neiman Marcus, a Bergdorf Goodman, a Coach és az American Giant adatait.

A kutatás azt is kimutatta, hogy a férfiak mintegy 42 százalékkal többet költenek Anyák napi ajándékokra, mint a nők. Az idei évben a fogyasztók szintén mobileszközeiket használták leginkább a bevásárlás során, és 76%-uk böngészett interneten keresztül az eszközön, szemben az asztali számítógépek 24 százalékával. Azonban megállapítható, hogy a legtöbb online vásárlás még mindig az asztali gépeken történik, a mobileszközökön keresztüli vásárlások pedig a tranzakciók 40 százalékát teszik ki. //

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink