Hungarians are willing to pay more for domestic branded product, according to a survey
85.9 percent of the Hungarians choose the domestic one out of two similar products with the same price.
52.7 percent are willing to pay 10 percent higher price for the domestic product, if the origin is certified by the trademark – according to the survey conducted by the InnoFood Marketing Kft. The representative survey was conducted by interviewing over 500 people. (MTI)
Related news
Foodservice traffic continues to fall as consumers cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Self-Checkout Systems Gain Ground in German Retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Are you in the book? – Superbrands evaluated once again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OECD GDP growth slows in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority has ordered an Advent food safety inspection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

