If summer, then melon: the melon season has started without scandals
If summer, then melon: if melon, then melon campaign. The Agricultural Marketing Directorate of the Hungarian National Tourist Office launched a promotional campaign again this year to promote fresh, domestic melons and watermelons. According to statistics, an average Hungarian consumes an average of 15 kilos of melons a year.
The campaign aims to promote purchase and encourage domestic fruit consumption. Within the promotional campaign of the Hungarian National Tourist Office (Magyar Turizmus Zrt.), the domestic melons can be tasted in different times and at several sites, but the campaign will be present in Erzsébet camps, festivals and in CBA stores. (by our colleague)
Related news
Despite a stable harvest, increasing import pressure is making the situation of Hungarian watermelons more difficult
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nineteen million forint fine, 308 kilograms of destroyed melons are the results of the NKFH inspection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Watermelons have become cheaper in Poland – Hungarian imports are also pushing up prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >