Ha nyár, akkor dinnye: botrány nélkül indult a dinnyeszezon
Ha nyár, akkor dinnye, ha dinnye, akkor dinnye kampány. A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága idén is promóciós kampányt indított a friss, hazai sárga- és görögdinnye népszerűsítésére. A statisztikák szerint hazánkban jelenleg egy ember évente átlagosan 15 kiló dinnyét fogyaszt.
A kampány célja a tudatos vásárlás és a hazai gyümölcsfogyasztás ösztönzése. Az MT Zrt. dinnye promóciós kampányának keretében különböző időpontokban, több helyszínen lehet majd megkóstolni a hazai zamatos gyümölcsöket, de jelen lesznek az Erzsébet táborokban, fesztiválokon, CBA üzletekben.
Idén nyáron a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága szervezésében promóciós kampány indul a zamatos hazai görög- és sárgadinnye népszerűsítésére. A dinnyeszezon kezdetére időzített promóciós kampány keretében különböző időpontokban, több helyszínen meg is lehet kóstolni a hazai zamatos gyümölcsöket. A fogyasztók minél szélesebb rétegét szeretnék elérni, így a hagyományos, áruházi kóstoltatásokon túlmenően különböző fesztiválokon is megjelennek, valamint két balatoni Erzsébet táborban is osztanak dinnyét a négyhetes kampány ideje alatt. A táborlakók június 29. és július 21. közötti időszakban hétfői és keddi napokon kóstolhatják meg a gyümölcsöket. (munkatársunktól)
Kapcsolódó cikkeink
A gyerekek több, mint fele ismeri az Európai Friss Csapatot! Sikeres három évet zár a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara programja
Különleges helyszínen, a Klauzál téri Vásárcsarnokban tartották a Nemzeti Agrárgazdasági…
Tovább olvasom >A gyümölcsfogyasztást népszerűsíti az Albert Heijn kampánya a fiatalok körében
Az Albert Heijn a Holland Királyi Labdarúgó Szövetséggel (KNVB) Teamfruit…
Tovább olvasom >Szeptember végéig is eltarthat a hazai dinnyeszezon
Július elején indult a hazai dinnyeszezon, amely kedvező időjárás esetén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >