The third Soproni Beer Rally was a fruitful adventure
HEINEKEN Hungária producer of Soproni, the most popular beer in Hungary, organized a Beer Rally for the representatives of the media, on the occasion that during the production of the cherry-lemon and elderberry lemon Soproni Radler beer exclusively Hungarian raw materials were used.
According to the producer, 40 percent of all Soproni Radlers are made by using domestic fruit. The market for radlers grew by one and a half times over a year, and two thirds of the total volume is given by products from HEINEKEN Hungária that is dedicated towards the Hungarian producers.
Related news
HEINEKEN Hungária’s “Net Zero Production” carbon reduction program won an award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cyberattack paralyzes Asahi’s production – rivals move immediately
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oktoberfest 2025 in the legendary “capital” of Hungarian beer culture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Communications Manager at Novartis Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >