The third Soproni Beer Rally was a fruitful adventure
HEINEKEN Hungária producer of Soproni, the most popular beer in Hungary, organized a Beer Rally for the representatives of the media, on the occasion that during the production of the cherry-lemon and elderberry lemon Soproni Radler beer exclusively Hungarian raw materials were used.
According to the producer, 40 percent of all Soproni Radlers are made by using domestic fruit. The market for radlers grew by one and a half times over a year, and two thirds of the total volume is given by products from HEINEKEN Hungária that is dedicated towards the Hungarian producers.
Related news
How to get free beers at the trendiest places in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Historic investment at Dreher: new fermentation tanks will be placed deep in the quarry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Borsodi’s winter beer specialties create an Advent atmosphere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
