Gyorsan változó tartalmak és képernyők
A nyári szünet utáni első POPAI-találkozót szeptember 7-én délután tartották „Very Fast Moving Contents and Screens” (Gyorsan változó tartalmak és képernyők) témában. Az esemény házigazdája Lukatics Attila, a szervezet új tagvállalata, az Umbrella Kreatív Műhely értékesítési igazgatója és Udvarev-Tóth Rita ügyvezető-helyettes volt, ők köszöntötték a találkozóra érkezőket.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az egykori textilgyárban berendezett filmgyártó stúdióban az érdeklődők bekukkanthattak a preprodukció, produkció és utómunka részlegekbe, hiszen az Umbrellánál minden in-house, saját berkekben történik. A különleges, inspiratív környezetben igazi workshop hangulatban ismerhették meg a résztvevők a modern tartalomkészítés fortélyait, a különböző képernyőkön és platformokon való megjelenések kulisszatitkait.

Bejárás Lukatics Attila értékesítési igazgatóval

Hídvégi Zoltán
ügyvezető
Umbrella
Hídvégi Zoltán, az Umbrella alapító ügyvezetője prezentációjában az AI (mesterséges intelligencia) jelenlegi megjelenési területeit mutatta be megdöbbentő képsorokkal. Rámutatott a masstargeting, hiperperszonalizáció immár elérhető lehetőségeire, produkciós környezetben való gyakorlati alkalmazására, a permutációk szinte végtelen lehetőségére. Az ügyvezető azt is elárulta, hogy rendszeresen tartanak „AI-gyakorlati felhasználása a videoprodukcióban, reklámfilmgyártásban” címmel workshopokat.
Folyamatosan záporoztak a kérdések az előadó felé, így az etikai és jogi kihívások, a megtévesztés és manipuláció, a jogdíjak, a hollywoodi sztrájk és sok más kapcsolódó téma is szóba került.
Zárszavukban a vendéglátók hangsúlyozták, hogy jelenleg az AI az alap-, az átlagos, a monoton munkafázisokat veheti át, így értékes erőforrásokat szabadíthat fel a valódi kreativitást, intuíciót igénylő területekre.

A jó hangulathoz nincs szükség mesterséges intelligenciára a magyar POPAI találkozón
//
Related news
Hungarian companies are already being attacked using AI
According to research by EY, AI has become one of…
Read more >Display 2.0 – the sales floor of the future
In-store display is becoming a smart device – we could…
Read more >Are we growing teeth while AI takes over?
From tooth regeneration to the use of artificial intelligence, Clinident’s…
Read more >Related news
Saving money, searching online, hunting for deals – this is how Europe will shop in 2025
58% of European shoppers still don’t expect their purchasing power…
Read more >Hamburger picture 2025 – this is how Hungarians eat hamburgers
Hungary’s undisputed favourite is the beef burger – preferably loaded…
Read more >A campaign to encourage the consumption of Trappist cheese has been launched
The Ministry of Agriculture (MA) and the Agricultural Marketing Center…
Read more >