Green Club találkozó a DDC-nél
A Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) vendége volt a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozata a legutóbbi Green Club találkozón.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A résztvevők megismerhették a DDC – a váci és a beremendi régió meghatározó gazdasági szereplője, amely cementet, transzportbetont, valamint kavics és beton adalékanyag-termékeket állít elő – fenntarthatósági beruházásait, illetve szervezett szakmai programon és exkluzív gyárlátogatási túrán vehettek részt a Sejcei Mészkőbányában és a Váci Cementgyárban.
A vállalat komoly kihívással nézett szembe a korábbi gazdasági válság idején. A cementigény a 80-as évek színvonalára esett vissza, ami negatív hatással volt a vállalat teljesítményére. A vezetés és a tulajdonosi kör azonban határozottan, fejlesztési beruházásokkal és a CSR-területen történő elkötelezettséggel reagált a válságra. A váci és a beremendi cementgyárban megvalósított fejlesztések hozzájárultak az üzembiztonság növekedéséhez és a fenntartható működéshez, valamint a korszerűbb gyártási tevékenységhez. A modern technológiák alkalmazása mellett a DDC kiemelten fontosnak tartja a környezetükkel harmóniában történő együttélést. Éppen ezért a társadalmi felelősségvállalási programokon keresztül a tehetséggondozásban, a környezeti nevelésben és a „zöld” kezdeményezések létrehozásában is jelentős szerepet vállaltak, és jelenleg is vállalnak.
A kihelyezett ülés során a résztvevőknek Szilágyi Zsolt, a DDC elnök-vezérigazgatója mutatta be a vállalatot, majd Guth Zoltán kommunikációs vezető beszélt a DDC társadalmi felelősségvállalási programjáról. A CSR-program egyik meghatározó eleméről, a Zöld Alternatíva Vetélkedőről a Ferling képviseletében Zubán Zoltán tartott előadást.
Ezt követően a fenntarthatósággal és klímaváltozással kapcsolatos szakmai előadásokat dr. Hunyadi Mátyás humánökológus és Fazekas Endre élelmiszeripari mérnök-közgazdász tartottak. //
Related news
Sustainable packaging: focus on recycling and the circular economy
Packaging is a key element of the supply chain, where…
Read more >DRS System in Hungary: Tips for Successful Returns
On January 1, 2024, Hungary launched the DRS (Deposit Return…
Read more >Germany’s Kaufland partners with start-up to offer more sustainable coffee
Kaufland is working with start-up Cotierra to offer more sustainably…
Read more >Related news
Sustainability and health: the rise of plant-based dairy products in Hungary
In recent years, plant-based dairy alternatives have gained significant popularity…
Read more >Milk and dairy products are becoming more expensive: what is behind the price increase?
The price of milk and dairy products has increased significantly…
Read more >Sustainable packaging: focus on recycling and the circular economy
Packaging is a key element of the supply chain, where…
Read more >