Green Club találkozó a DDC-nél
A Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) vendége volt a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozata a legutóbbi Green Club találkozón.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A résztvevők megismerhették a DDC – a váci és a beremendi régió meghatározó gazdasági szereplője, amely cementet, transzportbetont, valamint kavics és beton adalékanyag-termékeket állít elő – fenntarthatósági beruházásait, illetve szervezett szakmai programon és exkluzív gyárlátogatási túrán vehettek részt a Sejcei Mészkőbányában és a Váci Cementgyárban.
A vállalat komoly kihívással nézett szembe a korábbi gazdasági válság idején. A cementigény a 80-as évek színvonalára esett vissza, ami negatív hatással volt a vállalat teljesítményére. A vezetés és a tulajdonosi kör azonban határozottan, fejlesztési beruházásokkal és a CSR-területen történő elkötelezettséggel reagált a válságra. A váci és a beremendi cementgyárban megvalósított fejlesztések hozzájárultak az üzembiztonság növekedéséhez és a fenntartható működéshez, valamint a korszerűbb gyártási tevékenységhez. A modern technológiák alkalmazása mellett a DDC kiemelten fontosnak tartja a környezetükkel harmóniában történő együttélést. Éppen ezért a társadalmi felelősségvállalási programokon keresztül a tehetséggondozásban, a környezeti nevelésben és a „zöld” kezdeményezések létrehozásában is jelentős szerepet vállaltak, és jelenleg is vállalnak.
A kihelyezett ülés során a résztvevőknek Szilágyi Zsolt, a DDC elnök-vezérigazgatója mutatta be a vállalatot, majd Guth Zoltán kommunikációs vezető beszélt a DDC társadalmi felelősségvállalási programjáról. A CSR-program egyik meghatározó eleméről, a Zöld Alternatíva Vetélkedőről a Ferling képviseletében Zubán Zoltán tartott előadást.
Ezt követően a fenntarthatósággal és klímaváltozással kapcsolatos szakmai előadásokat dr. Hunyadi Mátyás humánökológus és Fazekas Endre élelmiszeripari mérnök-közgazdász tartottak. //
Related news
Ceres ZRt.: Sustainability milestone on the roof of the Győr plant
Ceres ZRt. has set its sights on sustainability and innovation,…
Read more >Sustainability pays off
The EY 2024 Sustainable Value Study involved 520 sustainability leaders,…
Read more >The future of the food industry: 50% of companies aim to implement sustainable solutions – Tetra Pak survey results
Food production continues to rely on energy-intensive processes and fossil…
Read more >Related news
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Hungary are this year’s winners
This year, Trade Magazine announced the Christmas TV Ads 2024…
Read more >This year’s CO-OP Star Silver Pine and Silver Star awards have been presented
As every year before Christmas, this December, the CO-OP Star…
Read more >Declining company numbers, permanent half-million limit
In 2024, the number of partnerships is expected to decrease…
Read more >