Green Club találkozó a DDC-nél
A Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) vendége volt a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozata a legutóbbi Green Club találkozón.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A résztvevők megismerhették a DDC – a váci és a beremendi régió meghatározó gazdasági szereplője, amely cementet, transzportbetont, valamint kavics és beton adalékanyag-termékeket állít elő – fenntarthatósági beruházásait, illetve szervezett szakmai programon és exkluzív gyárlátogatási túrán vehettek részt a Sejcei Mészkőbányában és a Váci Cementgyárban.
A vállalat komoly kihívással nézett szembe a korábbi gazdasági válság idején. A cementigény a 80-as évek színvonalára esett vissza, ami negatív hatással volt a vállalat teljesítményére. A vezetés és a tulajdonosi kör azonban határozottan, fejlesztési beruházásokkal és a CSR-területen történő elkötelezettséggel reagált a válságra. A váci és a beremendi cementgyárban megvalósított fejlesztések hozzájárultak az üzembiztonság növekedéséhez és a fenntartható működéshez, valamint a korszerűbb gyártási tevékenységhez. A modern technológiák alkalmazása mellett a DDC kiemelten fontosnak tartja a környezetükkel harmóniában történő együttélést. Éppen ezért a társadalmi felelősségvállalási programokon keresztül a tehetséggondozásban, a környezeti nevelésben és a „zöld” kezdeményezések létrehozásában is jelentős szerepet vállaltak, és jelenleg is vállalnak.
A kihelyezett ülés során a résztvevőknek Szilágyi Zsolt, a DDC elnök-vezérigazgatója mutatta be a vállalatot, majd Guth Zoltán kommunikációs vezető beszélt a DDC társadalmi felelősségvállalási programjáról. A CSR-program egyik meghatározó eleméről, a Zöld Alternatíva Vetélkedőről a Ferling képviseletében Zubán Zoltán tartott előadást.
Ezt követően a fenntarthatósággal és klímaváltozással kapcsolatos szakmai előadásokat dr. Hunyadi Mátyás humánökológus és Fazekas Endre élelmiszeripari mérnök-közgazdász tartottak. //
Related news
Syngenta Agronomy Solution team would raise farmers’ technological awareness and productivity to a higher level
The obvious challenges of agriculture – climate change, increasing weather…
Read more >Corvinus research: Women lead more sustainable economies
Agricultural enterprises run by women are more resource-optimized and eco-efficient,…
Read more >The heroes of ÖKO KALAND return – SPAR’s sustainability mini-series continues
SPAR continues the highly successful “SPAR ECO ADVENTURE” animation series…
Read more >Related news
Euromonitor International 2025: everything for your pet!
The global pet care market is expected to reach the…
Read more >Two from three consumers expect a better shopping experience
According to The State of Customer Experience report of Genesys,…
Read more >IDEAAL™: the revolutionary superprotein – a competitive protein product from Hungary
A joint research and development project, three players, a special…
Read more >