Hungarian Product campaign becomes Google case study
The Google Ads campaign of a nationwide prize game by Hungarian Product – which was implemented by WebMa in 2018 – has become a case study that anyone can read at Think with Google.
It introduces how the prize game’s results grew exponentially with Google search, Google Display and YouTube ads. Compared with the 2017 campaign, 85 percent more targets were reached, 65 percent more users registered and there were 50 percent more successful AP code uploads. //
Related news
ChatGPT is the new uncle
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The GVH is investigating possible phishing ads on the Google platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H: what does child inflation show?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungaricums show the diversity of Hungarian identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New programme to support the digitalisation of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
