Google-esettanulmány lett a Magyar Termék kampányából
Óriási szakmai megtiszteltetés érte a Magyar Termék országos nyereményjátékának Google Ads kampányát, amelyet a WebMa valósított meg.
A világ egyik legnagyobb informatikai vállalata a kiemelkedően sikeres kampányból szakmai esettanulmányt készített, amely megtekinthető a Think with Google felületén. Az írás azt mutatja be, hogy sikerült exponenciálisan növelni a 2018-as nyereményjáték eredményeit Google keresési, Google Display és YouTube hirdetésekkel.
A WebMa szakmai segítségével a 2018-as promócióban a 2017-eshez képest összességében 85 százalékkal több célteljesülést (regisztráció + kódfeltöltés + kuponigénylés), 65 százalékkal több felhasználói regisztrációt és 50 százalékkal több sikeres AP-kód feltöltést sikerült elérni. //
Kapcsolódó cikkeink
A Föld napja – A Google a klímaválságra figyelmeztet a Föld napján
A Google nyitólapján látható műholdképek a klímaválságra hívják fel a…
Tovább olvasom >Két hónapig tartó nyereményjátékot indít a Márka
Az értékesítés támogatása mellett a Márka a fiatal célcsoport megszólítását…
Tovább olvasom >A Penny-játékhoz 22 védjegyhasználó csatlakozott
Először indított közös tailor made nyereményjátékot a Penny Markettel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemzők: tovább gyorsult a bérkiáramlás
Márciusban felgyorsult a keresetek növekedési üteme, és a vállalkozások nem…
Tovább olvasom >AM: hamarosan elfogadják az új nemzeti akvakultúra stratégiai tervet
Hamarosan elfogadják az új nemzeti akvakultúra stratégiai tervet, amely célul…
Tovább olvasom >Az EU keleti tagállamait sújtja leginkább az élelmiszerek drágulása
Az Európai Unió keleti tagállamait sújtja leginkább az élelmiszerek drágulása…
Tovább olvasom >