Google-esettanulmány lett a Magyar Termék kampányából

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 10. 17. 10:40

Óriási szakmai megtiszteltetés érte a Magyar Termék országos nyereményjátékának Google Ads kampányát, amelyet a WebMa valósított meg.

A világ egyik legnagyobb informatikai vállalata a kiemelkedően sikeres kampányból szakmai esettanulmányt készített, amely megtekinthető a Think with Google felületén. Az írás azt mutatja be, hogy sikerült exponenciálisan növelni a 2018-as nyereményjáték eredményeit Google keresési, Google Display és YouTube hirdetésekkel.


A WebMa szakmai segítségével a 2018-as promócióban a 2017-eshez képest összességében 85 százalékkal több célteljesülést (regisztráció + kódfeltöltés + kuponigénylés), 65 százalékkal több felhasználói regisztrációt és 50 százalékkal több sikeres AP-kód feltöltést sikerült elérni. //

Kapcsolódó cikkeink