Corona Achieves Net-Zero Plastic Footprint Globally
Anheuser-Busch InBev (AB InBev) has announced that its Corona brand has achieved a net-zero plastic footprint globally, which means that it recovers more plastic than it releases into the environment.
The achievement, which AB InBev claims is a first among global beverage brands, is part of Corona’s vision to be a sustainability leader in consumer packaged goods.
It is also the latest in the brand’s longtime efforts to help protect the world’s oceans and beaches from marine plastic pollution.
ESM
Related news
Sustainable gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mondelēz and Tesco trial Cadbury packaging with 60% less plastic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI Launches Supermarket First Own-Label Aluminium Wine Bottle for Just £5.99
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl: another special tax increase could lead to chain closures in the Hungarian market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
