Globálisan elérte a nettó zéró műanyag-lábnyomot a Corona
Az AB InBev bejelentette, hogy a Corona brand globálisan elérte a nettó zéró plasztik lábnyomot. Ez azt jelenti, hogy több műanyagot gyűjt be, mint amennyit a környezetbe juttat.
Az eredmény, amelyet az AB InBev szerint a Corona elsőként ért el a világ italmárkái közül, része a Corona jövőképének, amely szerint vezető szerepet töltene be fenntarthatóság terén a csomagolt termékek között.
A brand eredménye a legfrissebb a cég azon törekvéseit illetően, amelyek mentén segít megvédeni a világ óceánjait és tengerpartjait a műanyagszennyezéstől.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elkészült a Mondi varsói üzemének 90 millió eurós felújításával
A fenntartható csomagolás és papírgyártás globális vezetője, a Mondi, 90…
Tovább olvasom >Felelős csomagolás, fenntartható jövő
Az FMCG szektor csomagolásainak szerepe messze túlmutat a termékek védelmén…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >